Ja, tack

fredag 29 augusti 17:30 e m kl. 17:30 | Publicerat i Design, Me like, Vardagsfunderingar | 1 kommentar

Jag har länge drömt om dessa möbler. En dag ska de bli mina.

Helst vill jag ha en kristallkrona också. En stor, glittrig kristallkrona. Ovanför matbordet ska den sprida glädje och vacka regnbågsmönster på alla som sitter därunder och avnjuter mina härliga trerätterssupéer.

Jag har hittat många favoriter på Miljögården. Mina älskade Stringhyllor också. Några sådana vill jag också ha. Och så några Pappelinamattor. Den svarta med vita stjärnor – Viggo Star. Namnet säger ju liksom att den passar in hos mig. Perfekt. Jätteperfekt.

Sen kan jag gå runt i mitt perfekta hem med perfekta möbler och perfekta mattor och bara vara sådär perfekt.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Fru Barcelona skal flytt hem till oss med har även jag bestämt. Den svarta. Stringisarna har jag inte byggt upp än i källaren, men mitt ord kvarstår till dig. Men innan dess under hösten hoppas jag att fröken Arka (http://www.svenssonsilammhult.se/mobler/product.aspx?cid=5&pid=416&aid=1056) ska bli permanent inneboende i våran hall. Visst är det härligt att spara och längta till sådana härliga möbler. Kram och trevlig helg!


Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.