Soffhäng eller snöpuls?

lördag 6 februari 12:18 e m kl. 12:18 | Publicerat i Maken, Sigge, Snö, Vinter | 1 kommentar

Vi sitter i soffan, jag och lurven. Han med en stor godisbit, jag med en mindre, men lika förnöjande för oss båda.

Maken är ute och skottar uppfarten, flitig som bara den.

Det är en vacker dag ute och kanske borde jag och Sigge joina honom. Ta på oss en massa kläder (ja, främst jag då, lurvens päls håller honom varm och go) och varma stövlar (återigen, jag) och pulsa ut till snön där ute. Men maken har ju faktiskt varit ute en timme redan med lurven och han har fått bada i badkaret för att bli av med all snö på tassarna.

Och så är det ju så varmt och gott här i soffan under fleecefilten som vi delar.
Dessutom är det So you think you can dance i repris.
Hmmm….
Tror vi stannar ett tag till.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Tusen tack för en trevlig kväll igår – både sällskapet, grillningen och kladdkakan var lysande! Kram!


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

