Rolling Stones

onsdag 24 mars 21:15 e m kl. 21:15 | Publicerat i Me like, Shopping, Wilmer | 2 kommentarer

Jag bara tokälskar den här tungtröjan 🙂

Den fanns för ungefär ett år sedan eller nåt sånt, men då var det lite för tidigt att börja samla på bebiskläder haha – även om jag hemskt gärna ville börja när jag såg den. Så när den åter dök upp i sortimentet och jag sprang på den häromdagen, så gjorde mitt hjärta små saltomortaler av lycka.

Var självklart tvungen att genast roffa åt mig den. Sedan fick jag småskäll av svärmor, eftersom hon minsann lovat mig för länge sen att om den kom in igen, så skulle hon köpa den till vår bebis. =) Så tack, söta svärmor/farmor – W kommer att bli ursnygg i den!

Rolling Stonesbodyn finns att köpa på Lindex för 99:-
2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Han är så söt i allt han har på sig. Men visst är den häftig. Kramar

  2. Stod och höll i en jacka igår på Lindex med söt vit stjärna på bröstet. W stod det på hela jackan men kunde hålla mig :). Kram


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

