Förnya garderoben

lördag 15 maj 10:52 f m kl. 10:52 | Publicerat i Familj, Shopping, Vardagsfunderingar, Vänner, Wilmer | 2 kommentarer

Igår var jag och lilleman på en trevlig shoppingtur med svärmor, svärmor 2 och Jenny. Dessutom träffade vi W:s mormor och gammelfaster, som också var ute och shoppade. 

Turen var hur trevlig som helst och jag kom hem med flertalet kassar. Dock inte med en endaste till mig själv.

Newborn yasim savlesmækDet är ganska lätt att alla inköp fokuseras på W istället. Jag förstår nu er mammor som jag tidigare varit på om att ni måste köpa grejer till er själva ibland också – det är ju så roligt att botanisera i barnbutikerna, förnya garderoben till de små med gölligölliga sparkdräkter och scarves (som den på bilden, från Name it), med ursöta skor och finfina mössor.

Jag hittade dessutom söta wallies som jag satte upp i hans rum igår kväll. Ska se om jag kan ta en bild senare så ni får se.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ja det blir lätt så=) du får ta en egen shoppingdag till dig själv sen.
    Kram

  2. Told you so :-). Det äääär ju underbart roligt att handla till de små sötnosarna! När man blivit förälder är det helt plötsligt alldeles okej att alltid sätta sig själv i andra rummet :-).


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

