Mors dag

måndag 31 maj 17:35 e m kl. 17:35 | Publicerat i Kärlek, Wilmer | Lämna en kommentar

Min allra första Mors dag uppmärksammades minsann igår!

Av min fantastiske son fick jag en underbart söt liten nalle med en tröja där det står Världens bästa mamma. Det, ett strålande leende och lite gurgel räckte. Tårarna rann och jag kunde liksom inte sluta pussa på honom.

På ett kort stod det att jag dessutom fått en runda gocartkörning också! Tänk så smart han är som vet att mamma tycker om sånt där… Det kommer att bli något stort av honom, sanna mina ord ♥

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

