En solstol i skuggan, en kall dryck och lite vågskvalp till det här tack!

fredag 2 juli 11:26 f m kl. 11:26 | Publicerat i Böcker, Me like | 2 kommentarer

Bokus är min absoluta favoritåterförsäljare för böcker. De har alltid bra priser, ofta kampanjer och dessutom ett fraktfritt alternativ.

Just nu har de, för att fira sin nya hemsida, 15% rabatt på alla beställningar. Jag fick precis ett bokpaket förra veckan, men det går ju bara inte att motstå ett sådant toppenerbjudande. Medan jag klickade iväg märkte jag dessutom att de har en 4 för 3-kampanj på sina pocketböcker. Så allt som allt fick jag 110 kronor i rabatt.

Och det, mina vänner, e najs.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jag fick mitt bokpaket från Bokus idag=) Sommar med Ernst kommer bli härlig att läsa! Ha det gott i solen
    Kram

    • Ernst – det är en redig karl det 😀 ”Det här med att sitta så här och tälja, det är någonting jag tycker är väldigt skönt.”
      Boken är säkerligen toppen!
      Kram


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

