Conversekärlek

måndag 16 augusti 18:36 e m kl. 18:36 | Publicerat i Me like, Shopping, Skor, Vardagsfunderingar | 8 kommentarer

Det blev inte särskilt mycket shopping i Prag. Vi spenderade istället tiden på mysiga caféer och restauranger, med att promenera längs de pittereska gränderna, med att njuta av sol, mat och dryck och av att ha kvalitetstid med familjen.

Dock blev det ett par kassar som fick följa med hem. Från olika affärer, men med samma märke på produkten. Jag hittade först en par svarta Converse i skinn som jag gladeligen betalade halva priset för (yay för slutförsäljning på Salamander!) och därefter de röda i den nya modellen i en liten och underbar Conversebutik som vi hittade ett par hundra meter från hotellet.

Så nu står de där i hallen och väntar på att gås in. Mina finfina converse. Vilken lycka!

8 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. MYCKET besviken….kommentarer överflödiga….
    🙂

    • Men Åge. Jag kan ju inte BARA ha Tretorn 😉 Använde stövlarna senast idag dock 😀 Puss

  2. OJ, vad du har piffat till här. Tjusigt. Färgglatt. Stjärnor. Tummen upp!

    Och snyggo skor. Två par dessutom. Avis.

    Ses på torsdag! Hannah dyker nog oxå upp med kidsen :-).

    Kram!

    • Tackar, tackar!
      Jag är nästan avis på mig själv också, love mina nya skor 😀 Ska bli kul att se er, blir ju två ggr denna veckan, hur ska vi orka? 😉 Kram!

      • Haha, vi får försöka stå ut :-). Ses på torsdag först – jag kan inte lova någon nybakad fika á la Nina för jag kommer direkt från jobb i princip. Fast jag kanske kan göra lite plättar till mellis förstås :-).

  3. Supersnygga skor! Härligt med två par så man slipper bo i samma par hela hösten. 🙂

    Kram

    • Exakt vad jag tänkte! 😀 Kram!

  4. Wow, värsta snygga dojsen!


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

