Isa form

tisdag 17 augusti 18:14 e m kl. 18:14 | Publicerat i Barn, Design, Me like, Wilmer | 1 kommentar

Jag har länge beundrat Isabelle Norman Sällströms sätt att skapa fina och talande tryck, såväl till hemmet som till barnet eller som gåva till en födelsedagsgris eller ett brudpar.

I namngivningspresent fick lilleman bidrag till två tavlor som han nu har på sitt rum. Och nu har jag hittat ytterligare ett underbart motiv som jag skulle vilja ha i jätteformat. Jag har tidigare visat världskartewallisen som jag med mycket möda och med assistans fick upp i vardagsrummet. Nu har Isa gjort en underbart barnslig version av den i trycket Min värld och den är ju bara så fin!

Får nog bli en julklappsönskan på den 🙂

 Min värld
Bild använd med tillstånd från Isa

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ja Isa har mycket fint! Jag är helnöjd med vår kökstavla – den livar upp kaosdagar – det är bara att skratta åt eländet och det minns man när man ser tavlan :-).

    Bland hennes nyheter fastnade jag för den här: http://www.isa.nu/shop/aelskade-lillfis-p-264.html


Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.