Bara jag är vaken

lördag 4 september 12:24 e m kl. 12:24 | Publicerat i Böcker, Familj, Helg | 1 kommentar

Just nu ligger mina tre favoritgrabbs och sover gott. Lilleman i sin säng, maken och hunden tätt tillsammans bredvid mig i soffan, båda lite lätt snarkandes.

Själv funderar jag på om jag ska göra något nyttigt, kanske sätta igång en maskin tvätt eller tömma diskmaskinen. Eller så bara sitter jag kvar här och fortsätter läsa min bok, One day av David Nicholls.

Tror jag röstar på det sistnämnda.
Ja. Så får det bli.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Låter så mysigt! 🙂


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

