Verkligen?

måndag 20 september 10:27 f m kl. 10:27 | Publicerat i TV, Vardagsfunderingar | 1 kommentar

Tänkte att jag skulle låta bli att diskutera politik – men det går för fasen inte att låta bli att oroa sig över den utveckling som gjorde sig verklig igår.

Jag följde inte valvakorna slaviskt, men varje gång jag slängde ett öga på tv:n fick jag en obehaglig känsla i magen – du vet som när man håller på att bli sjuk; vågor av illamående, lite huvudvärk och händer verkligen det här?.

Att vi i Sverige år tvåtusentio röstar in ett parti som Sverigedemokraterna i riksdagen, gör ont i mitt demokratiska patriothjärta. För jag är patriot, älskar, vill leva och dö här –> i ett land som har plats för alla människor.

Nuff said.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ofattbart, vart är vi i Sverige på väg?


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

