Sitta fint

måndag 4 oktober 18:28 e m kl. 18:28 | Publicerat i Barn, Kollegor, Vardagsfunderingar, Vänner, Wilmer | 1 kommentar
Kompisar håller man gärna i handen

Idag har vi äntligen träffat fina kollegan och hennes sprillans nya bebis. Fast nu har han hunnit bli nio veckor – helt galet!

Söt som socker var han i alla fall och W var väldigt fascinerad av att träffa någon som var mindre än han själv. Det var som om han tittade på nya kompisen och liksom tänkte att:

Hallå där, dig kan jag nog lära ett och annat. Du kan ju inte ens sitta själv. Titta på mig, det kan jag! Och ta på mina fötter samtidigt. Mm, men det är sånt du lär dig. Jag kan svepa med tummen över munnen riktigt fort och göra roliga ljud också. Fast det är liksom mer en 6-månadersgrej. Det får du vänta med ett tag. Vi kanske kan träna på det. 

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så gulligt det ser ut


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

