Kommer du ihåg alla fiskar som simmade runt

onsdag 20 oktober 10:20 f m kl. 10:20 | Publicerat i Foto, Hemma, Vardagsfunderingar, Wilmer | 6 kommentarer

Nu har jag äntligen framkallat lite bilder!
200 stycken närmare bestämt och tiden från Lillemans födelse fram till hans namngivning 14 veckor senare kan nu beskådas på 10×15 stora fotopapper. Dessutom passade jag på att förstora de ögonblick som etsat sig fast i hjärtat lite extra. De har fått egna ramar och ska upp på en vägg här hemma. Dock måste jag köpa ännu lite fler ramar och framkalla några fler förstoringar – ska bara redigera bilderna från sommaren fram till nu…

Men i alla fall, yay för att jag fått ändan ur!

Update: Ytterligare 200 bilder redigerade. Imorgon blir det framkallning. Sen är det bara bagatellen med att sätta in allt i album…

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad du är duktig, om jag också skulle få tummen loss… :). PoK

    • Mycket duktig 😀 Kram

  2. Jag har inte ens framkallat en enda bild från vårt bröllop. Och vi har varit gifta i över tre år. Usch vad dåligt (uselt, värdelöst, you name it) men jag kan bara inte få tummen ur.

    Men grattis till dig. 😉

    Kram

    • Hahaha! Jag kan trösta dig med att jag försökte framkalla bilder från vår bröllopsresa från snart tre år sedan men att fotofirman f**kade upp och jag inte tagit tag i den saken sedan dess… Kram!

  3. Sist jag framkallade var när Nikki var 6 mån (nu är hon 6…år) Duktiga du;-)

    • Tur du har sådant bra minne istället (eller? 😉 ) Kul att se dig idag förresten!


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

