Jag vill ha min blodig, tack

lördag 6 november 12:58 e m kl. 12:58 | Publicerat i Böcker, Me like | 1 kommentar

Om jag kunde drömma - Specialutgåva Jag har nyss börjat läsa Om jag kunde drömma.

Det är ju så mycket ståhej kring den här Edward och hans vampyrkompisar, om kärlekshistorian med Bella och så vidare och så vidare.

En kompis lånade snällt ut sitt ex, eftersom hon också fastnat för trilogin.

Nu har jag kommit halvvägs och är fast. Gillar den rejält. Och är glad för att jag har två böcker kvar och dessutom alla filmer att se fram emot efter det.

Rekommenderas!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ohhh! De första tre böckerna läste jag ut inom en vecka! Tyckte de var underbara! Fjärde boken blev jag liiite besviken på, så den själv tog en vecka. haha 😛 Filmerna är underbara! Speciellt ettan! 🙂


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

