Ett, två, tre, på det fjärde…

tisdag 9 november 14:51 e m kl. 14:51 | Publicerat i Böcker, Me like, Vardagsfunderingar | Lämna en kommentar

Ljudet av ditt hjärtaNu är andra boken om Bella och Edward utläst.

Jag har fjärde boken här hemma, men den tredje väntar hemma hos en kompis och jag kan ärligen säga att jag längtar tokigt mycket efter att få sätta tänderna i den (haha!).

Jag missade liksom hela hypen, eller inte missade, snarare undvek. Var lite trött på alla vampyrhistorier överallt, allt som skrevs om Alexander Skarsgård och hans blodiga serie och alla liknande efterföljare som ploppade upp på övriga kanaler.

Men nu har alltså även jag fastnat. Och det rejält.

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

