Jobbiga listor

onsdag 5 januari 11:51 f m kl. 11:51 | Publicerat i Me like, Semester, Sommar, Vinter | 8 kommentarer

När man ska på solsemester på vintern är det lätt att glömma bort saker man måste ha med sig, man är ju inte inställd på allt som hör sommaren till. Därför gör jag en lista redan nu.

Sololja. Hög solskyddsfaktor.
After sun. Som inte luktar apa, som den Nivea jag har i skåpet.
Ny bikini. Den förhatliga jakten på denna tingest. Måste avklaras innan avresa, för där borta finns typ bara a-kupa och det räcker inte till en kvinna som mig :-).
Sommarkläder. Bara att plocka fram lådan från klädkammaren och botanisera bland linnen och kjolar, yay! Ska inte ta med alltför mycket dock, för då blir man ju ‘tvungen’ att köpa nytt…
Flip flips. Jag köpte mina förra älsklingar för tre år sedan då vi åkte sist och de är redo att bytas ut mot ett par nya. Eller kanske två par. Tre. För att vara på den säkra sidan.

Jisses, så skönt det ska bli!

8 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. När åker ni o var i thailand skulle ni denna gång?
    Vi sticker den 8/2 till Koh samui o Koh panang. Jag ska oxå försöka ta med minimalt. jag brukar t.o.m ha med för lite men det löser sig ju alltid=)
    Ha det så bra med listskrivningen!
    Kram

    • Haha, ja för lite kläder just i Thailand brukar inte vara några problem… 🙂 Ett lite utförligare svar finns i din inbox 😉
      Kram

  2. haha Jag har alltid listor till semestrar! Har en till sommar och en till vintersemester. 🙂 Super bra och man glömmer typ aldrig nåt! ;)Kram

    • Det låter smart. Fast man får revidera de där listorna när en liten finns med… 😉 Kram

  3. Vad härligt att semestern närmar sig!
    Själv ska jag börja jobba på måndag efter ett och ett halvt år hemma.
    Hojta till om du behöver låna något till W inför resan så kan jag ta en titt i gömmorna 😉
    Å du det var alldeles för längesen vi sågs! Måste ta tag i detta snarast!
    Kram

    • Ja, det ska verkligen bli underbart att komma iväg, vi har ju väntat och längtat i nästan ett år 😀
      Vilken kontrast för dig, från mammaledig till jobb. Hoppas allt går bra och att det löser sig med tider & annat.
      Tack så hjärtligt för idag, det var verkligen mysigt att se er igen. Hoppas vi kan göra om det snart.
      Kram!

  4. Å men du – det är ju ett rent lyxproblem med den sortens listor. Så fantastiskt ni kommer få det!

    • Haha, älska lyxproblem!


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

