Mammas dag

söndag 29 maj 18:58 e m kl. 18:58 | Publicerat i Mammastuff, Me like, Wilmer | 1 kommentar

Denna mors dag har vi spenderat hos min mamma. Vi blev bjudna på en riktigt smaskig ost- och skinkpaj och till salladen hade hon en granatäpplebalsamico som var lite småsyrlig och väldigt god.

Jag hade med mig pioner och ett gäng lotter till henne som tack för att hon är just min mor – men det blev minsann ingen ‘plötsligt’upplevelse idag heller. Ett jädrans lurendrejeri är det egentligen och dum som man är går man på det med jämna mellanrum.

I alla fall hade vi ett par mysiga timmar tillsammans innan vi körde in mot stan och släppte maken vid fotbollsarenan innan vi fortsatte hem.

Tänk så lyckligt lottad jag är som får vara mamma till den här killen ♥
1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Mors dag är en riktigt fin och underbar dag. Något som alla borde överraska sina mammor på. Låter som att ni haft det mysigt iaf. 🙂


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

