Till lilla mig?

lördag 11 juni 23:43 e m kl. 23:43 | Publicerat i Familj, Födelsedag, Me like | 2 kommentarer

20110611-234206.jpgNär man fyller år på sommaren är det glasklart att det serveras jordgubbstårta på kalaset, i alla fall om man heter Nina och är jag. Och det är jag ju.

Sen får man urtrevliga presenter också.

Imorgon ska det planteras fem fina och väldoftande kaprifoler, efter att jag har plattat håret med Björn Axén och beställt böcker på Bokus vill säga. Sen kanske det blir en tur till köpcentrat för att sätta sprätt på presentkort och tid för att göra naglarna tjusiga är redan bokad.

Sen har jag mina ögon på en urtjusig hallmöbel också…

Mmm, jag gillar att fylla år. Lite äldre, lite klokare.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Grattis Nina i efterskott!
    Kram Helena

  2. Tack för en trevlig dag med god mat o dryck! Dagen förgylldes med strålande väder!
    Kram/
    Mor


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

