Bakom kulisserna

onsdag 10 augusti 13:24 e m kl. 13:24 | Publicerat i Me like, Shopping, Vardagsfunderingar | 1 kommentar

Häromdagen var vi på det stora köpcentret som för närvarande håller på att byggas ut rejält.

Marknadskoordinatorn är en god vän till oss och när vi stötte på henne utanför en affär, frågade hon om jag ville följa med backstage så att säga.

Och vem vill inte känna sig lite förmer än andra emellanåt? tänkte jag och följde glatt med bakom den låsta dörren.

20110810-132035.jpgDet var riktigt häftigt. Ett stort torg med kringliggande butiker, högt högt i tak (22 meter från nedre plan) där en enorm kupol släpper in flödande vackert dagsljus, avenyer som sträcker sig åt fyra håll, rulltrappa ner till inredningsbutiken som ska husera där, läckra tapeter och färger i de små boutiqer som snart öppnar samt ett stort mattorg med plats för 900 gäster.

Särskilt en gata lockade mig. Eller som min vän sa; ‘Det är här vi kommer göra av med alla våra pengar, Nina’

Desigual, Day, Spirit stores, Esprit, Circus, Zgander, MQ. Trevliga butiker allihop får man ju säga.

Om bara några veckor är det dags för invigning och jag har en känsla av att jag kommer att vara där.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jag har en känsla att jag INTE kommer vara där=)


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

