Fram med intresseboken

onsdag 10 augusti 18:15 e m kl. 18:15 | Publicerat i Film, Me like, Vardagsfunderingar | 1 kommentar

Nu har jag minsann gjort något jag inte gjort på minst två år. Eller tre. Kanske till och med fyra. Det är lite som en dimma helt enkelt.

På fredag ska maken och jag ha date night och gå ut och äta samt gå på bio [fanfarer och ballonger!].

Det fanns ju inte något enormt utbud att filmer som vi kunde tänka oss att se och dessutom ville vi gärna slå till med en sån där modern 3D-film när vi ändå höll på. Man vet ju inte när nästa tillfälle uppenbarar sig och man vill ju gärna hänga med trots att man numera är trettiplussare.

Till slut bokade jag i alla fall biljetter till Green Lantern eftersom det utlovas lite häftiga 3D-effekter i den. Har du sett den och tycker den är kass, säg för sjutton gubbar inget till oss!

 

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Green Lantern ska jag och min pojkvän se ikväll hoppas att den är bra annars blir jag ledsen 😦


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

