Jag älskar dig mest i hela världen

torsdag 25 augusti 10:56 f m kl. 10:56 | Publicerat i Barn, Dagis, Mammastuff, Vardagsfunderingar, Wilmer | 2 kommentarer

Har lämnat lilleman på förskolan. Gråtandes, fastklamrandes, ropandes efter mamma.

Linda, en av hans fröknar – denna underbara, fantastiska, glada och sprudlande människa – tycker att jag är stark när jag ler, pussar honom, säger att jag älskar honom mest i hela världen och att han kommer att ha det jätteroligt idag, vinkar hejdå och går.

Själv känner jag mig som världens sämsta mamma som går när mitt barn är ledset. Och så gråter jag lite jag också.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Åh aj. Förstår dig. Du gör ett jättejobb. Lycka till i morgon!

  2. Lider med dig. Men det kommer att gå över. Katta sa idag att hon haft precis samma med sina barn. Kram ❤


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

