Det gör i alla fall [valfritt svärord] ont

onsdag 7 september 21:16 e m kl. 21:16 | Publicerat i TV, Vardagsfunderingar | Lämna en kommentar

Tittar på CSI Miami.
De labbar och visar hur det går till när en kille trampar på en mina och ett ben knäcks, för att därefter färdas upp i kroppen och slutligen punktera en lunga.

Hade varit roligt att se sådana där häftiga bilder med vardagliga händelser.

Varför inte en slow motionsekvens på vad som händer under foten när man trampar på en legobit [en mina borde vara en piece of kaka i jämförelse] som råkar ligga lite olämpligt mitt på vardagsrumsgolvet. DET, mina vänner, hade varit väldigt intressant att se. Känslan har jag dock personlig erfarenhet av.

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

