Jag har bara regn hos mig

torsdag 8 december 22:27 e m kl. 22:27 | Publicerat i Barn, Höst, Vardagsfunderingar, Väder, Vinter | 6 kommentarer

Noll julstämning hos mig skulle jag vilja säga.
Det här skitvädret i form av regnstorm gör inte det hela bättre precis.

Måste fixa julfoto på de två minsta busfröna i familjen, men lusten har inte infunnit sig.
Egentligen skulle jag vilja ha en gosig tomterock/dräkt med vita fluffiga kanter, typ som den på bilden som jag hittat på det enorma internettet.

Fick tips att Kapp-Ahl kanske har nåt i den stilen, men hittar inget på deras hemsida. Någon som har ett annat tips?

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Dom har mer saker i butik än på hemsidan. Såg en såndär dress på kappahl väla i förra veckan!

    • Tack! Ringde till KappAhl och lade undan en ”med vitt fluff” och svärmor var snäll nog att gå in och köpa den när hon jobbat färdigt. Så imorgon blir det fotografering järnet 🙂

  2. Jag har sett både på Maxi och på Kapp Ahl!

    • Tack snälla du!

  3. Nej dom där julkänslorna bara blåser bort idag ;).
    Kram!

    • Sannerligen. Galet väder! Hellre snöstorm 😀 PoK


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

