LCHF-bröd

söndag 8 januari 20:24 e m kl. 20:24 | Publicerat i Baka kaka, LCHF, Mat/recept | 1 kommentar

LCHF-brödet jag pratade om tidigare, som maken gjorde i veckan, är riktigt gott. Och väldigt mättande. Det kan inte jämföras med vanligt bröd – men jag blev positivt överraskad och glad, eftersom jag älskar min frukostmacka.

Tillsammans med en ganska stor tallrik fil med nötter och några jordgubbar/blåbär/hallon räcker det med en halv trekant för min del. En rejäl klick smör eller mjukost samt några skivor ost på det, sen är det bara att avnjuta!


 

 

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. det här ska jag abnne mig pröva


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

