Kan man [någon annan] bygga en själv [till mig] tro?

fredag 13 januari 11:40 f m kl. 11:40 | Publicerat i Hemma, Inredning, Me like, Vardagsfunderingar | 1 kommentar

Den här bilden [beskuren] ramlade jag på när jag kollade nyutkomna bostäder på Hemnet

Kolla in den superba lösningen med en zink/aluminiumhållare som är spänd mellan golv och tak. Otaliga hål på alla håll och kanter gör att man kan fästa krukor lite var man vill. Den blev jag riktigt tänd på!

Jag undrar bara var man kan hitta en sån. Någon som vet?

Update: via svägerskan och Mimmi i kommentarsfältet har det alltså visat sig att blomsterpinnen med tillhörande krukor tillhör(de) IKEAs sortiment. För en sisådär tre år sedan. Frågan är bara om man kan få tag i den idag. Uppdraget fortsätter.
1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hej, detta är IKEAs. Den fanns där innan iaf, men vet inte om den finns kvar 🙂 Kram


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

