Blunda och föreställ dig

söndag 29 januari 19:58 e m kl. 19:58 | Publicerat i Grannar, Helg, Kul, Me like | Lämna en kommentar

Om jag haft kameran med mig igår, hade jag kunnat lägga upp den ena bilden roligare än den andra här.

Men, som tur var tror jag, stannade den hemma medan vi dansade, spelade tennis, kastade dart, åkte skidor och gjorde annat skoj framför vännernas Kinect under gårdagskvällen.

Jag kan tillägga att det där med dansandet var svettigare än man kan tro – och grymt roligt! Funderar på att köpa hem ett sånt själv och köra träning big time här hemma. Tur vi har insynsskyddat i vardagsrummet…

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

