Like a black fly in your Chardonnay

måndag 6 februari 19:54 e m kl. 19:54 | Publicerat i För jävligt, Vardagsfunderingar | 6 kommentarer

Maken kunde inte hitta det där lakritschokladet vare sig på ICA eller Coop inför helgen. Enda stället som hade det var video-/godisbutiken och de tog saftiga 30 spänn för det. Så det blev inget sånt.

Tror du inte att jag, när vi införskaffade lunch på Kvantum idag, springer på en hel pall med det jädrans chokladet?

In my face liksom.

Typiskt.

Bara fyra dagar kvar till helg…

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. It’s like ten thousand spoons when all you need is a knife…

    Men nu får du längta. Jag hade aldrig haft karaktären…tyvärr!

    • Och längtar gör jag! 🙂

  2. Blir avis trots allt, för jag letade efter d på Kvantum i lördags och då hade det inte kommit…grrr… Var d gott?

    • Inget godis i veckorna, så jag vet faktiskt inte! Men jag har svårt för att tro att det inte skulle smaka gudagott 🙂

  3. 30 spännnnnn? Köp Chocklad i Ullared istället, du får två kundvagnar fyllda för 30 spänn.
    KRAM 🙂
    /En smått tisdagsironisk Åge

    • Du är tokig du, Åge 😉 Kram på dig!


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

