Vart låg nu traktorkortet?

onsdag 15 februari 22:37 e m kl. 22:37 | Publicerat i Barn, Födelsedag, Vardagsfunderingar, Wilmer | 2 kommentarer
Etiketter:

Vid den här tiden för två år sedan hade vattnet ganska nyss gått.

Jag var spänd, förväntansfull och lycklig över att det snart var dags att träffa Bebbe Bus som rumsterat om därinne i nio månader.

Imorgon fyller mitt lilla hjärta 2 år. Vart tiden har tagit vägen vet jag inte, men jag vet att han ger mitt liv färg, oförställd kärlek och innerlig mening.

Inför hans födelsedag är jag mäkta nöjd med presenten som jag gjort själv till honom; ett hemmagjort memoryspel.

Med bilder på nära & kära, på bästisar och favoritleksaker, på frukter och huset han bor i, på Sigge och från semesterresor med mera, med mera, så tror jag att han kommer att gilla det och att det kommer att bli flitigt använt. Det är i alla fall min hjärtliga förhoppning.

20120215-222817.jpg

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vilken fin present!

  2. Du är så påhittig! Ska bli kul att få se det på söndag. PoK


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

