Att fylla 2

torsdag 16 februari 7:35 f m kl. 07:35 | Publicerat i Födelsedag, Kärlek, Lycka, Wilmer | 9 kommentarer

År 2010, kl 07:40. Då fick jag äntligen honom i min famn. Min bebis, min efterlängtade skatt.

Sedan dess är inget sig likt. Färgerna är klarare, fågelkvittret gladare, solen varmare och världen absolut vackrare.

Jag trodde inte att man kunde älska någon så mycket, så innerligt, så utan gränser och med allt jag är.

Wilmer visade mig att den kärleken finns. Och att den växer sig starkare för varje dag.

Grattis på 2-årsdagen, min älskade son!

9 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Många pussar o kramar!!!
    Mormor

  2. HIPP HIPP HURRA för våran lilla kusin bus ❤
    Stora kramar från kusinerna Gustaf och Clara ❤

  3. Grattis på din 2-årsdag Wilmer! Stor puss & kram från din Alice ❤

  4. Grattis vår fine lille kille. Pussar o kramar ❤

  5. Ett stort grattis till prinsen! Hipp hipp hurra! Puss och kram från oss tre ♥.

  6. Stort Grattis och Hipp Hipp Hurra på din 2 års dag Wilmer!!! Massa kramar William med familj! 🙂 ❤

  7. Stort grattis till den lille goe killen. Kram Ingrid

  8. Grattis till finprinsen. Ses på söndag!! Kram från mellanPrahlarna

  9. Tack för alla fina hälsningar! 2-åringen tackar så mycket 🙂


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

