Vad ska jag göra helt ensam en fredagskväll? Jag vet, jag vet! Äta godis!

fredag 24 februari 21:34 e m kl. 21:34 | Publicerat i Fredag, Kärlek, Maken, Me like | 4 kommentarer

Eftersom jag är gräsänka denna helgen, har maken köpt bara Ninagodis till mig.

E.t.t. k.i.l.o.

Däribland nya favoriterna bläckfiskar; mjuka, sura godbitar där de rosa är bäst, sen de gröna, de salta och därefter de gula. Antar att han tänker att jag ska sakna-frossa järnet när han inte är bredvid mig.

Lite så är det kanske, men för att vara ärlig är jag rätt nöjd efter en handfull bitar. Helt ensam är jag dock inte. Lilla hjärtat sover i rummet intill och Lurven hänger i mitt knä. Jag har också sällskap av Petter, Uggla och Ola (och lite Carola) hela kvällen, nu när herr Luuk avslutat tågsäsongen för denna gång.

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Alskar dig. Puss

    • ♥ ♥ ♥

  2. Åh de där sega sura skummisarna är sjukt goda!! Speciellt de rosa, brukar sortera ut i affären 😉

    • I knoooow! Rosa rules 😀


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

