Ha! Inte enligt den kinesiska kalendern

tisdag 28 februari 21:41 e m kl. 21:41 | Publicerat i Me not like, Teknik, Vardagsfunderingar | Lämna en kommentar

Nu har mitt laptopbatteri totaldött.
Så fort sladden bara glappar lite, så stänger datorn ner.
Smått irriterande.

Jag har hittat ett nytt prisvärt batteri på nätet som är mer kraftfullt än det nuvarande någonsin var, men så klart finns det inte till beställning. För två veckor sedan fick jag besked från deras support att det skulle komma tillbaka i lager i slutet av februri. Min kalender visar absolut på slutet av februari, men samma besked står på hemsidan; Återkom om 3-14 dagar.

Wot?!

Och, ja, batteriet finns på fler ställen – men när det är minst 350 kr dyrare, så väntar jag iaf in i det sista.

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

