Live to tell the tale

söndag 6 maj 12:00 e m kl. 12:00 | Publicerat i Sport, Träning | Lämna en kommentar

Alltså, jag tror inte ni förstår hur nöjd jag är med gårdagen.
Jag genomförde – och överlevde! – ett löplopp. Man klarar mer än man tror.

Kroppen mår bra idag.
Jag har inte särskilt ont, förutom i höfterna och lite i ländryggen. Men det är en skön smärta, som att jag förtjänat den efter ett väl utfört jobb.

Så nästa år blir det en repris. Förhoppningsvis med lite mer än ett (1!) lopp i kroppen innan. Fast nu har jag ju två, så då ligger jag redan på plus 😀

Koolaste doggen i stada 
Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

