En saluhall, mitt kungarike för en saluhall

tisdag 4 september 16:02 e m kl. 16:02 | Publicerat i Bäst just nu, Mat/recept, Me like | 1 kommentar

Det har öppnat en ny och fantastiskt fin saluhall i Lilla staden där jag jobbar.

Idag åt vi lunch där och jisses amalia så gott det var! En ljuvlig och gedigen salladsbar stod uppdukad och när jag tagit lite av nästan allt stod jag med min (stoora) tallrik och undrade hur själva maträtten skulle få plats.

I botten finns en saluhall med lite finare och mindre processade varor; allt från italiensk olivolja till lokalproducerad lakrits och närodlade morötter, sparris, äpplen, blomkål, purjolök med mera.

Jag älskar’t!

20120904-155814.jpg

20120904-155930.jpg

20120904-155955.jpg

20120904-160003.jpg

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Visst är det niiice!!! Får luncha där en dag 🙂
    Kram


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

