Alex Pettyfer = Christian Grey?

torsdag 25 april 17:23 e m kl. 17:23 | Publicerat i Böcker, Film, Me like, Me not like | 2 kommentarer

Meh! Vad är det här? Tycker de att Alex Pettyfer ska spela Mr Grey?

Alltså. Jag vet inte riktigt hur jag ställer mig till det här.
Vad hände med Matt Bomer? Första gången jag såg honom efter att jag läst alla böckerna, kändes det som en knytnäve i magen; Det var ju han! Livs levande! (Kolla bilden där han håller telefonen, det skriker ju Christian om den!)

Som alla förstår vid det här laget, är detta en oerhört viktig fråga som upptar många stunder i allas liv – eller i alla fall i tjejers liv. I alla fall de tjejer som läst böckerna. Så det är ju faktiskt en himla massa tjejer.

Men vad jag har förstått det som har det varit just Matt Bomer och Ian Somerhalder som varit under lupp för att spela allas vår Christian, om man ser till vad fansen vill åtminstone.

Den här killen Alex har helt krupit under min radar. Ok, i skägg ser han inte helt tokig ut, men på många andra bilder är han så väldigt ung. Läste nånstans att han bara är 23.

Om nu artikeln ovan är korrekt, så ska de börja spela in filmen våren 2014. VARFÖR VÄNTAR DE SÅ LÄNGE? Jag.förstår.inte.problemet.

 

Matt BomerAlex

Update: Fatta att båda grabbarna är med i Magic Mike! Har du inte sett den, do it!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jag håller med, Matt Bomer passar in i min bild av Mr. Steele. Jag väntar med spänning på filmen 🙂 stor kram till er alla

    • Förbaskat trist att den väntan är så lååhåång bara! :/ tänk bara hur länge de måste filma också innan filmen är färdig! Suck… 🙂 Kram


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

