Pink på hög volym

fredag 10 maj 15:57 e m kl. 15:57 | Publicerat i Me not like, Tandläkare | Lämna en kommentar
Etiketter:

Jag lider väl inte av tandläkarskräck per se, men det är ju då verkligen inte min favoritperson att besöka! Idag var det dags att laga mitt livs första hål och jag laddade Spotify med extra bra och peppig musik så jag skulle slippa höra borren.

Tandläkaren var väldigt sympatisk och tog det lugnt, så det gick över förväntan kan man säga. Dock blev det en provisorisk lagning med efterbesök vid den vanliga undersökningen nästa år då resten ska fixas till. Det handlade om att ”reta nerven” så att den ska dra sig tillbaka så att hon kan ta bort det sista. Allt för att hon inte skulle råka komma åt nerven och inte ha ngt annat alternativ än att dra ut tanden. Vettigt, tyckte jag.

Och visst är det både roligt och inspirerande att bli av med nästan en tusenlapp och därutöver gå med halva ansiktet bedövat i flera timmar?!

20130510-155547.jpg
Bild från google

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

