Vi firar med dunder och brak!

onsdag 8 december 11:05 f m kl. 11:05 | Publicerat i Kärlek, Tävling | 11 kommentarer

Medan jag har smågråtit bittra tårar över datorns haveri, så har besökarantalet smugit sig över 100 000!

Det är ju bara så himla häftigt!

Jag är tokglad för att ni tar er tid att gå in här och läsa och då och då kommentera (ni ska veta att jag verkligen uppskattar era kommentarer).

Självklart måste vi fira med dunder och brak!

För er finfina besökare har jag något riktigt fantastiskt att bjuda på; nämligen ett underbart pris från den talangfulla och fantastiska Isabelle Norman Sällström från Isa Form.

Säkert finns det både en och annan av er som redan har upptäckt hennes ljuvliga illustrationer – om inte, så råder jag er att klicka er in där omedelbums.

I alla fall. Nu till er möjlighet att smycka ut hemmet med en alldeles egen Isa-illis!

Svara på följande punkter i en kommentar och du är med i utlottningen av antingen den rykande färska illustrationen ”Kvarteret” eller den juligt fina ”Julgran”.
Vinstdragningen sker på söndag. Tänk om det är just du som får 
avsluta helgen med en vinst! 🙂

Kommentera följande punkter i en kommentar och du är med i utlottningen! Om du lånar bilden till din egen blogg/facebookkonto och länkar hit, får du två lotter i utlottningen.

  • Hur hittade du till [ljuvligt] & är det något särskilt du gillar med min blogg?
  • Har du någon favorit bland Isas alla underbara illustrationer?
  • När måste du senast beställa julklappar hos Isa Form för att de ska hinna fram till julafton?
  • Till sist; varför ska just du vinna?

Glöm inte att meddela om du länkar till tävlingen och vilket av de två trycken du önskar om du vinner.

Ni läsare står för dundret och Isa för braket i detta roliga firande!

Leve [ljuvligt] – Hipp hipp!

11 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. 1) hittade hit för att du är du 😉 gillar bilder på W & S
    2) Älskar det gröna äpplet
    3) 12/12
    4) Skulle behöva någor fint som pryder min vägg och för att jag älskar dig!! 😉

    ( kanske är en sån här tävling där det står i det fin stilta att familjemedlemmar till inblandade eller jury medlemmar inte får delat.. 😉 )

    p&K

  2. Stavar som en kråka också.. men det bjuder jag på idag!!!

  3. 1: Genom att vi är vänner!! 🙂
    2: Skogens 123
    3: 12/12
    4: Genom denna tävlingen hittade jag till Isa form sidan och hittade den underbara tavlan Skogens 123 som skulle passa utmärkt till Williams nya fina välkommen till världen ABC-tavlan! Och då måste man ju fina till lägenheten och ha fler tavlor som passar till som den underbara coola tavlan kvarteret!! hihi

    • hihi
      Länkar till din tävling på min blogg med!! 🙂
      Kram

  4. 1. Jag hittade hit via lycklig.org som jag följt i många år, och nu är jag fast.
    2. Det är svårt att välja men jag har fastnat för ”Björkskog” sedan jag såg att Isa gjort den i jätteformat i något exemplar. Den skulle sitta fint hemma hos oss.
    3. Den 12/12.
    4. Jag följer även Isas blogg och det skulle därför knyta samman två av mina favoritbloggar i en fin tavla på min vägg. Ett ”kvarter” som sträcker sig från Sajbergatan i söder till IRL-vägen i norr.

    Självklart länkar jag!

    Hurra hurra hurra…

    Kram

  5. 1) på tips från dig och för att spana in alla fina bilder du tar 🙂
    2) stormförtjust i Parant (rosa)
    3) 12/12
    4) för att jag är världens bästa granne…hahaha… 🙂

    Kram på dig och din goa familj ❤ från 3:an

  6. Kära vän! En Isa är aldrig fel!

    1. Jag gillar din blogg för att du är du och för att du är en grym skribent. Och hur jag hittade hit – tja, jag var med redan när det spånades domännamn :-).

    2. Min Isa-favvo är huller om buller familjen. Som fö hänger i vårt kök!

    3. 12/12

    4. Jag vill vinna för att jag har en perfekt plats för kvarteret-tavlan i vårt vardagsrum :-).

    Jag länkar – imorgon. Nu har jag fullt upp med att zappa mellan Idol och Nobelfesten :-).

    Kram, ses imorgon!

  7. Genom lycklig.org
    Jag gillar hennes barntryck, framförallt ugglan som jag har i min dotters rum.
    Den 12 december är senaste för leverans innan jul.
    Jag önskar vinna kvarteret för den skulle passa så fint i vårt vardagsrum som går i samma färger.

  8. 1. Genom lycklig.org

    2. Älskade lillfis är väldigt söt!

    3. 12 december.

    4. Ja, varför ska just jag vinna? Det finns förmodligen många fler som förtjänar det bättre än jag. Jag nöjer mig med: för att jag hade blivit så sjuhelsikes tokglad! 🙂

    Om turen skulle vara på min sida (håller tummar och tår) hade jag velat ha julgranen.

    Ha det fint!

  9. Hej Nina! Klart jag vill vara med och tävla! En Isa tavla hade inte suttit fel!

    1. Jag hittade hit genom att vi är vänner och så tar du grymma bilder och skriver så bra!
    2. Mina favoriter är barntrycken, de är så fina allihopa!
    3. 12 december
    4. Som mamma köper man på sig massa fina kläder och saker till Alice men glömmer att unna sig något speciellt till sig själv! Kvarteret-tavlan i grå/grön hade passat in i vårt vardagsrum, jag vet redan platsen!
    Kram på dig och grattis till de 100 000 besökare!

  10. 1. Jag hittade till din hemsida genom att jag klickade mig vidare från en blogg där du kommenterat och jag fastnade direkt.
    2. Jag tycker om någon av familjeillustrationerna.
    3. 12 December.
    4. Min fru hade älskat att få ”Kvarteret” i julklapp.


Lämna en kommentar

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.